Digitalisering bij Geertman: meer overzicht voor onze klanten
Scheepswerf Geertman is hard bezig met het verder digitaliseren van onze administratie en materiaalvoorraad. Dat levert zowel voordelen op voor onszelf als onze klanten.
"Het digitaliseren verloopt in fases", legt eigenaar René Geertman uit. "Momenteel registreren we alle arbeidsuren digitaal per opdracht op een schip. We blijven daarbij net zo flexibel als onze klanten van ons gewend zijn. We pakken reparatiepunten eenvoudig op en tegelijkertijd vindt de klant deze overzichtelijk terug op de factuur."
Een volgende fase is dat Scheepswerf Geertman het gebruikte materiaal ook digitaal toevoegt. "Zo hoeven onze ijzerwerkers minder te administreren en kunnen we klanten beter en sneller overzicht bieden in het verloop van de werkzaamheden."
Zo is Scheepswerf Geertman klaar voor de toekomst van scheepsreparaties en -onderhoud.
Heb je een vraag?
Wil je meer weten over complexe schadereparaties? We vertellen je er graag over. Vul hieronder je gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact op.